// The Sharpsz Shootersz Monstersz creative gunz ♥___♥: sakit hati ku towk!,,,hm.

Selasa, 28 Disember 2010

sakit hati ku towk!,,,hm.

kenak ku molah tajuk towk rah wall post ku kali towk,,,aku sakit hati glak2 towk tawuk x kau,nya xpenah nak pham perasaan aku,,,nya mowk aku nurut jawk kata nya,,,kisah nya ptowk ku mcez anx grk ku,,,ku mdh ex ku crik ku kat umh marek,,,nya terjerit2 nunggah nama ku,,,xkan ku nak molah jiran ku mrh,,so aku keluar la,,and then ex ku brik ku teddy bear besa juwak,,,lalu ex ku hug ku,,,ku nak lpas dr hug nya ya xpat coze nya tlalu kuat nya hug aku,,,sakit tubowh aku,,,gara2 ya la grk ku mrh alu xda mood,,,nya mdh pa jeles glak2,,,mama ya suka la knk hug ex nya,,,pa da perasaan juwak hm bia jawk pa cdh,,,pa tk sapa jawk,,,,ya allah sakit hati ku tuhan jawk tauk,,,,nya cemburu xtentu pasal...blom abis cita aku nya dh bertindak melulu,,,mlm tewk ku xpat tido aik mata ku mengalir xhenti ku mkir hal ya,,,nya ingat ku suka ka knk hug ex ku ya,,,xpa nya mdh pia aku xkesah,,,pa after this bowh crik mama muwn papa agiwk berperangey ptowk,,,cemburu xtentu psal,aku dh penat tawuk x xberdaya ku nak melawan benda towk semua,,,dh ku sakit,,,oanx xtawuk aku sakit coze aku xmowk nyusah oanx bh...sakit hati towk tahap gaban tauk x,,,bowh nak contact mama giwk pas towk,,,muwn ma xangkat coll pa bowh eran....mama xda mood nak melayan hp knektowk....hari towk abg mizan ngan abg bani ngajak hang out coze dawk duwak ngga ku cdh mlm tewk dawk duwak ya juwak mujok ku jgn nangis giwk deq,,,abg xmowk ngga nya cdh ewh,,,udh2,,,haha,,,aku pdh anx dawk duwak ya,,,deq mowk mam2 kat pizza sowk bley x abg?bley pdh nya janji adeq xnangis giwk,,,burok muka ya tawuk x...haha,,,pukul 10 lawk hang out ngan dawk duwak ya,,,haha....okk la daaa:):(




                                                   muka yg burok kdak berok,,,hua,,,hua,,,hua...

0 ulasan:

Catat Ulasan

copyright by Averell amoii adeng panda boo